miercuri, 8 februarie 2017

VIENA - AM HOF PLATZ și MARIENSAULE (Piața Am Hof și Coloana Maria)




Piața Am Hof și Mariensaule
Am Hof ​​este cea mai mare piață din orașul interior Viena, cuprinsă între zidurile de apărare ce vechi. Piața este dominată de fațada albă barocă a Kirche am Hof, o biserică inițial gotică din secolul al XIV-lea.
Istoria pieței se duce înapoi la epoca romană, când a fost construită aici o garnizoana a imperiului. In sec.al 12-lea ducele Babenberg, Henric al II-lea Jasomirgott, a construit un castel pe fundațiile romane. Castelul a fost reședința ducilor de Austria din 1156 până în 1220. Piața din fața castelului a fost folosită pentru prima dată pentru turniruri, iar mai târziu a devenit o suprafață de piață.
Biserica Kirche am Hof a fost înființată în anul 1386 prin ordinul Carmelitelor. 
Fațada bisericii gotice a fost reconstruită în anul 1662 de către arhitectul italian Carlo Carlone. 
In 1806, după ce Napoleon a ocupat Viena, sfârșitul Sfântului Imperiu Roman de națiune germană a fost declarat de la balconul acestei biserici.
In fața bisericii se află (coloana Maria) Mariensäule. Coloana a fost comandată de Sfântul Impărat Roman, Ferdinand al III-lea, să îi mulțumească Fecioarei Maria pentru că a ajutat la respingerea forțelor suedeze în timpul Războiului de treizeci de ani. 
Coloana a fost construită între anii 1664 și 1667 după un proiect de Carlo Carlone. Coloana neagră, acoperit cu o statuie a Fecioarei Maria, este înconjurată de patru heruvimi îmbrăcați în armură și în luptă împotriva unui leu, unui șarpe, unui dragon și unui bazilisc (o creatură legendară), alegorii ce reprezintă războiul, erezia, foametea și ciuma.
Vis-a-vis de Kirche am Hof și pe latura din sudul pieței ​​se găsește Feuerwehr Zentrale (statiunea centrală a pompierilor), unde sunt păstrate echipamente contra incendiilor. Edificiul a fost construit inițial, în 1530, ca un arsenal. Fațada în stil baroc a fost adăugată în 1732. Acesta este bogat decorată și prezintă scutul Habsburgic și figurile alegorice create de sculptorul italian Lorenzo Mattielli.
Imagini pentru Am Hof
Piața Am Hof - vedere generală - In dreapta biserica Kirche am Hopf,
iar în spate, stânga Feuerwehr Zentrale (Sediul central al pompirilor),

Imagini pentru Am Hof
Piața Am Hof - utilaje de pompieri
Imagini pentru Am Hof
Piața Am Hof - Bank Austria
Imagini pentru Piața Am Hof
Mariensale - Coloana Sfintei Maria în Am Hof

Imagine similară
Kirche Am Hof
Imagini pentru Piața Am Hof
Piața Am Hof - Târgul de crăciun

Imagini pentru am hof platz wien
Piața Am Hof - vedere aeriană
Imagini pentru am hof platz wien
Piața Am Hof și Statuia ecvestră a generalului Radetzky - 1900
Statuia a fost ulterior mutată în fața Ministerului de Război pe
Ringstrasse.
Imagine similară
Piața Am Hof și coloana Sfintei Maria (Mariensale)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu